Support
Vi hjelper deg gjerne!
Support-telefonen er betjent mellom 07:00 og 17:00 alle virkedager. Utenfor ordinær arbeidstid er det mulig å nå oss på vakttelefonen.
Alle konsulenter i support-teamet har god erfaring innen fagfeltet. Konsulenter har også mulighet til å følge, eller ta over alle brukersesjoner for optimal brukerstøtte.
Sodvin-Fagdata benytter et dedikert supportsystem og logger hver henvendelse.
Support Oslo-kontoret (tidligere Fagdata):
Telefon: 23 39 38 70
E-post: support@fagdata.no
Vakttelefon: 23 39 38 75
Support Kyrksæterøra:
Telefon: 72 45 39 01
E-post: support.systemer@sodvin.no
Glemt passord på FRONTDESK?
Driftsstatus FRONTDESK-tjenester
Tjenestebeskrivelser skytjenester
TeamViewer
Med TeamViewer kan vi enkelt opprette en forbindelse til hvilken som helst datamaskin og styre den som om vi satt hos brukeren. TeamViewer lastes ned på brukerens arbeidsstasjon.
Hent TeamViewerVakttelefon
Stadig flere av våre kunder har behov for å få utført kritiske arbeidsoppgaver utenfor normal arbeidstid. Derav har vi en bemannet vaktordning.
Les merSelfService
I vår serviceportal kan du enkelt melde feil og følge status på innmeldte saker. Du logger inn med samme informasjon som på FRONTDESK®.
Logg inn